Retouren & service

Retouren & Service

Service

Aangezien wij deze online webshop hebben opgezet als service speciaal op verzoek van onze culinaire vrienden en het daarom geen corebusiness van ons is, vragen wij om begrip en medewerking van je voor de iets langere levertijd (zie onderstaand) en voor  eventuele andere kinderziekten; ook zullen wij je inbreng en suggesties zeer op prijs stellen, zodat wij gezamenlijk tot een full professional  webshop kunnen komen met tevredenheid en culinair genot voor onze  vrienden als voornaamste doelstellingen!

  • Bestel vóór 21:00 uur en je bestelling wordt nog dezelfde werkdag verzonden
  • Bestel op vrijdag en ontvang je pakketje al op zaterdag.
  • Bestel op zaterdag/zondag vóór 17.00 uur en je producten worden maandag geleverd.

Retouren

Bij eventuele retouren, dient hiervan binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen melding te worden gemaakt per e-mail support@surinaamsetenonline.nl Vermeld in je mail de volgende gegevens:  Naam, adres, woonplaats,  telefoonnummer, product, ordernummer, rekeningnummer; geef daarbij  duidelijk de redenen aan waarom je de ontvangen goederen retour wil  sturen, waarna wij met je nader contact zullen opnemen. De kosten van  terug verzending komen voor rekening van jou.

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Producten niet in de originele verpakking;
  • Producten die reeds geopend zijn;
  • Producten waarvan de verzegeling is verbroken;
  • Producten die beschadigd zijn, die niet aan ons te wijten zijn.

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 7 werkdagen, na ontvangst  van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt  dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval  binnen 14 dagen het geld terug hebt.